Erdoğan ‘Katılımlar sürecek’ demişti: 3 belediye başkanı daha AKP’ye geçiyor

İYİ Partili Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı, CHP’den istifa eden Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan ve Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan’ın AKP’ye katılması bekleniyor. İktidara yakın yayın organlarından TGRT Haber’in Ankara Temsilcisi Fatih Atik, perşembe günü gerçekleştirilecek AKP Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı’nda partiye yeni katılımların olacağını aktardı. Atik’in aktardığına göre AKP’ye katılacak isimler şöyle: Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı ⁠Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan ÖZARSLAN AKP’YE KATILACAĞINI SÖYLEDİ Habertürk’te yer alan habere göre ise CHP’den istifa ettikten sonra kendisine bir türlü parti bulamayan Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan AKP’ye katılacağını doğruladı. Özarslan, Arı ve Özcan’a…

AKP’li isimden ‘siyasi transferlere’ tepki: ‘Seçimde görürüz’

AKP’li Şamil Tayyar, sosyal medya hesabından milletvekili ve belediye başkanı transferlerine tepki gösterdi. Tayyar şunları yazdı: “Bugün. Çok farklı mecralarda farklı siyasi görüşlere sahip dostlarla görüştüm. Milletvekili ve belediye başkanı transferlerine sıcak bakan tek kişi görmedim. Sosyal medyada da havanın değiştiğini gözlemliyorum. Bize yakın hesapların ilk defa bu denli vekil transferine tepkili olduğunu gördüm. Siyaset kurumunu tartışmalı hale getiren transferleri artık bir kurala bağlama zamanı geldi, geçiyor. İsteyen istediği yerde siyaset yapabilir ama bir başka partinin oyuyla seçilen kişinin makamını koruyarak parti değiştirmesi yasaklanmalıdır. Parti kapatma, ihraç gibi sebeplerle geçiş mümkün olabilir, bağımsız kalabilir. Çok özel ve istisnai durumlar hariç,…