Aidat 20 bin TL oldu, yetmedi 100 bin TL istediler! Antalya’da lüks rezidans davalık oldu
Antalya’nın Konyaaltı ilçesinde yer alan 149 dairelik lüks bir rezidansta, yönetim ile kat malikleri arasındaki aidat krizi mahkemeye taşındı. Site sakinlerinden Hediye Hin, yönetim tarafından aidat ve ek ödemelerde yapılan artışların tamamen hukuksuz olduğunu öne sürerek dava açtı. YILLIK ÖDEME TUTARI 340 BİN LİRAYI BULDU İddialara göre, 2025 yılında aylık 13 bin TL olan düzenli aidat ücreti, 2026 yılı itibarıyla 20 bin TL’ye yükseltildi. Yönetim, bu düzenli artışın yanı sıra ocak ayında kat maliklerinden 100 bin TL tutarında bir ek ödeme daha talep etti. Yapılan bu artışlarla birlikte bir dairenin yıllık aidat masrafının 340 bin TL gibi bir rakama ulaştığını…




