Madencilerin Açlık Feryadı: Ölüm Riski Artıyor**
** Son günlerde madencilerin yaşadığı zorluklar, Eskişehir'den Ankara'ya yürüyen işçilerin eylemleriyle gündeme geldi. Kütahya'dan gelen yeni bir haber ise işçilerin durumunun ne kadar kritik olduğunu bir kez daha gözler önüne serdi. Tarihi geçmiş oksijen maskeleriyle ocaklara indirilen işçiler, ödenmeyen alacakları ve kötü çalışma koşulları nedeniyle isyan etti. 1978 yapımı "Maden" filmindeki ünlü replik, "Aşağıda ölüm var, yukarıda açlık", günümüz Türkiye'sinde de geçerliliğini koruyor. Artık, madencilerin maruz kaldığı ölüm riski açlık tehlikesiyle birleşmiş durumda. Eskişehir'deki Doruk Madencilik işçilerinin ardından Kütahya'nın Tavşanlı ilçesinden gelen feryatlar, işçilerin çalışma koşullarının ne denli kötü olduğunu gözler önüne seriyor. Egetaş Kömür İşletmesi, devlete ait kömür ocağının…